Sóc conscient que sense la gent que em llegeix aquest bloc no tindria massa sentit, és per això que he decidit apropar-me una mica més a tots els que, de tant en tant, feu una ullada a les meves reflexions. Així doncs, deixo a la vostra disposició la direcció de correu electrònic del bloc: edurnezermoduz@hotmail.es, per si algú de vosaltres vol enviar-me qualsevol queixa, inquietud, aportació, opinió, etc. MOLTES GRÀCIES!

dimarts, 24 de novembre del 2009

Era mi intención...

¡Vaya! Parece que el post anterior ha causado consternación. Lo siento por el susto, pero en el fondo era esto lo que quería conseguir. Era una prueba. Intenté hacer un post que pareciera dedicado a algún ser preciado e intentar sorprender al lector aclarando que era mi Mp3 quien había muerto; la verdad, creo que lo he conseguido. Os pido mil disculpas de nuevo; de todas formas MUCHAS GRACIAS por dedicar un poco de vuestro tiempo a mis escritos.

2 comentaris:

  1. Edurne...

    De disculpas nada, maja. Mira que erés mala,je,je. Estuvo muy bien tu relato.

    Un beso, y que tengas feliz día.

    ResponElimina
  2. Que tengas un feliz día un cariñoso abrazo de luz y amor
    _______ (¯`:´¯)
    _____ (¯ `•.✦.•´¯)
    _____ (_.•´/|\`•._)
    _______ (_.:._)__(¯`:´¯)
    __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
    (¯ `•.✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
    (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
    __(_.:._)__ ¶_______¶__¶
    ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
    _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶
    ______(¯ `•.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶
    ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶
    _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
    ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶

    ResponElimina