Sóc conscient que sense la gent que em llegeix aquest bloc no tindria massa sentit, és per això que he decidit apropar-me una mica més a tots els que, de tant en tant, feu una ullada a les meves reflexions. Així doncs, deixo a la vostra disposició la direcció de correu electrònic del bloc: edurnezermoduz@hotmail.es, per si algú de vosaltres vol enviar-me qualsevol queixa, inquietud, aportació, opinió, etc. MOLTES GRÀCIES!

diumenge, 8 d’abril del 2012

La importància dels petits detalls


Avui, asseguda al perxe de casa, mentre el sol ja s’anava acomiadant de tots nosaltres, he decidit fixar la vista a l’horitzó i contemplar les muntanyes que es dibuixaven al fons del paisatge. I us semblarà insignificant, absurd i tot, però m’he fixat en uns molins eòlics que es veuen al fons, com petits gegants de color blanc, amb una llum a l’extrem que de tan en tan es deixava veure. El cas és que mai els havia vist i sense voler he fet una estranya comparació. Molts cops anem pel món sense observar què ens posa la vida davant. Sembla que anem amb els ulls oberts, que ho controlem tot, però en realitat ens saltem un bon grapat de detalls que a l’hora de la veritat són necessaris. Fa molts dies que fixava la vista en aquell mateix punt, i mai havia vist aquests molins. Ara em podeu dir: Carai, noia! Potser els van posar ahir! I sí, potser sí, però potser fa dies que hi són, mesos, o inclús anys. De fet, pensar que només hi són d'es d'ahir seria la resposta més senzilla, i jo no vull respostes senzilles. No les vull perquè les trobo estúpides; prefereixo pensar que dia a dia aprenc a veure les petites coses de la vida, petites coses que molts cops ens ajuden a fer-nos grans. 

3 comentaris:

  1. Quanta raó!!! I molts cops ens preguntem, com pot ser que no ens fixem dels petits detalls que segurament són tan o més bonics i importants??
    Si aconsegui almenys fer-ne una reflexió tenim molt de guanyat!!!!

    ResponElimina
  2. Cert Edurne. Els petits detalls són els que donen el veritable sentit a la vida, i els que molt sovint poden convertir un dia "normal" en un dia "especial". I aquestes coses les tenim tots a l'abast, només cal escollir les que ens vinguin de gust i gaudir-les… tant fa si es tracta d'observar uns molins de vent que no haviem vist mai, de deixar-se acariciar pel sol i l'aire assegut a la sorra de la platja… o llegint un post bonic abans d'anar a dormir.

    ResponElimina
  3. Tota la raó del món, i la veritat és que aquests molins que dius fa mesos que hi són... O al menys, fa mesos que jo em vaig fixar que hi eren :)

    ResponElimina