Sóc conscient que sense la gent que em llegeix aquest bloc no tindria massa sentit, és per això que he decidit apropar-me una mica més a tots els que, de tant en tant, feu una ullada a les meves reflexions. Així doncs, deixo a la vostra disposició la direcció de correu electrònic del bloc: edurnezermoduz@hotmail.es, per si algú de vosaltres vol enviar-me qualsevol queixa, inquietud, aportació, opinió, etc. MOLTES GRÀCIES!

dimarts, 22 de juny del 2010

Nit trista / Noche triste

Arribo a casa, poso la clau al pany i obro la porta. Tot està en silenci i a les fosques. Encenc el llum i em disposo a travessar el passadís que recorre tota la casa per portar-me, finalment, a la meva habitació. Avui no he entrat a l’habitació dels pares per donar-los, com sempre que arribo tard a casa, un petó de bona nit. Avui no hi son. Em poso el pijama i em quedo uns instants estirada sobre el llit, pensant. M’esborrona el silenci que aquesta nit és present a tota la casa. I començo a pensar que tot el que ha passat avui m’ha vingut de nou, perquè en realitat no estava tant mentalitzada com em pensava. I per fi, després d’hores i hores retenint l’angoixa i la tristesa, he començat a plorar. I ho he fet com una nena totalment desconsolada, sense res que m’ajudés a calmar-me, sense res que em digués que tot anirà bé. Jo només vull que tot això passi. Jo només vull arribar a casa i poder tornar a dir Bona nit! als pares.

----------
Llego a casa, pongo la llave en la cerradura y abro la puerta. Todo está en silencio y a oscuras. Enciendo la luz y me dispongo a cruzar el pasillo que recorre toda la casa para llevarme, finalmente, a mi habitación. Hoy no he entrado en la habitación de mis padres para darles, como siempre que llego tarde a casa, un beso de buenas noches. Hoy no estan. Me pongo el pijama y me quedo unos instantes tirada encima de la cama, pensando. Me inquieta el silencio que esta noche reina en toda la casa. Y empiezo a pensar que todo lo que ha sucedido hoy me ha venido de nuevo, porque en realidad no estaba tan concienciada como yo pensaba. Y por fin, después de horas y horas guardando el sufrimiento y la tristeza he empezado a llorar. Y lo he hecho como una niña totalmente desconsolada, sin nada que me ayudase a calmarme, sin nada que me dijese que todo irá bien. Yo solo quiero que todo esto pase. Yo solo quiero poder llegar a casa y poder decir ¡Buenas noches! a mis padres.

4 comentaris:

  1. Animo Edurne¡¡

    Son días jodidos que tenemos todos y no es malo llorar (yo lo hago mucho). Hoy será otro día mucho mejor, ya verás, mira con ojos de alegría, fe y optimismo y ya verás amiga.

    Un besote

    ResponElimina
  2. ola prima ten fe y seguro que todo saldra bien sabes que estoy aqui para lo que haga falta un besazo y ANIMO

    ResponElimina
  3. hola prima sabes que estoy aqui para lo que haga falta.Todo saldra bien ya lo veras un besazo y....ANIMO

    ResponElimina
  4. hola prima sabes que estoy aqui para lo que haga falta ten fe y ya veras como todo saldra bien.UN BESAZO Y ANIMATE

    ResponElimina