Sóc conscient que sense la gent que em llegeix aquest bloc no tindria massa sentit, és per això que he decidit apropar-me una mica més a tots els que, de tant en tant, feu una ullada a les meves reflexions. Així doncs, deixo a la vostra disposició la direcció de correu electrònic del bloc: edurnezermoduz@hotmail.es, per si algú de vosaltres vol enviar-me qualsevol queixa, inquietud, aportació, opinió, etc. MOLTES GRÀCIES!

dilluns, 21 de maig del 2012

Un dilluns de vent


El dilluns. L'incomprès, el menyspreat, el que gairebé tothom odia. El primer dia de la setmana, el que ens fa pensar: Merda, ja hi tornem a ser! Avui, dilluns, he obert de cop els ulls en sentir la vibració del meu mòbil prop del coixí. En un principi, la llum de la pantalla m'ha resultat molesta als ulls, però al cap d'uns segons tot ha passat. Començava un nou dia amb un “Bon dia” teu, tot anava de meravella. M'hauria quedat tot el matí al llit, escoltant el vent que es colava per qualsevol forat deixant anar sons que em feien sentir com l'Eastwood al mig de l'Oest americà. Però el cas és que era dilluns, tocava anar a la Universitat, entregar un treball i fer un examen de Paleografia. Així que...no, no era una bona idea la de quedar-me embolicada amb els llençols rebregats. Tu seguies a l'altra banda del telèfon mòbil, i quin plaer, malgrat la distància. Al cap d'una estona, sota l'aigua de la dutxa el món semblava que anava agafant més color. Ara el cap, desprès les espatlles, a continuació la resta del cos, notant com l'aigua baixava a gran velocitat, com si la meva pell fos el circuit de Le Mans. Per cert, un molt bon cap de setmana de motos! Amb la pell fresca i el cabell mig moll, el matí prenia un altre sentit. Gairebé tot estava llest per emprendre un nou dia, i sí, no ha estat un mal dia. Però estic rebentada, així que no crec que tardi a anar al llit. Toca embolicar-me de nou amb els llençols, escoltant com el vent no té pas intenció de parar. Demà, dimarts. Aquest ja ens el mirem diferent, o no? 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada