Sóc conscient que sense la gent que em llegeix aquest bloc no tindria massa sentit, és per això que he decidit apropar-me una mica més a tots els que, de tant en tant, feu una ullada a les meves reflexions. Així doncs, deixo a la vostra disposició la direcció de correu electrònic del bloc: edurnezermoduz@hotmail.es, per si algú de vosaltres vol enviar-me qualsevol queixa, inquietud, aportació, opinió, etc. MOLTES GRÀCIES!

dilluns, 2 de febrer del 2009

Primera actuación de D'nuguets (19-12-08)

Con la canción Your call de Secondhand Serenade, D'nuguets nos estrenamos como grupo el pasado 19 de Diciembre del 2008. El grupo surgió una tarde en las pistas de tennis sentados bajo la lluvia, cuándo Cristina (ex bajista y actual guitarrista) i yo (guitarrista) empezamos a hablar de formar un grupo de versiones.
Pues bien, al final las palabras se hicieron realidad y después de quedar algunas tardes para ensayar el 19 de Diciembre nos subimos al escenario de Lo Casino delante de todo el I.E.S Alcarràs, Nil (batería), Nya (voz), Cristina y yo. Recientemente se ha añadido al grupo Alba, que tocará el bajo.
La calidad de sonido del vídeo no es una maravilla, pero más o menos os podéis hacer a la idea!!

1 comentari: