Sóc conscient que sense la gent que em llegeix aquest bloc no tindria massa sentit, és per això que he decidit apropar-me una mica més a tots els que, de tant en tant, feu una ullada a les meves reflexions. Així doncs, deixo a la vostra disposició la direcció de correu electrònic del bloc: edurnezermoduz@hotmail.es, per si algú de vosaltres vol enviar-me qualsevol queixa, inquietud, aportació, opinió, etc. MOLTES GRÀCIES!

diumenge, 5 de juny del 2011

Recta final!

Em cago en la puta Història! Mai millor dit... No, va, començo a exagerar una mica. En realitat la Història ja és part de la meva vida, una de les millors parts. Però és que em rebenten els dies abans dels exàmens. Que sí, que tots algun cop a la vida hi heu passat o hi passareu, i encara no s’ha mort ningú d’això, però, sincerament, quan arriba la primavera ja no puc quedar-me tot el dia a casa fent coses de la universitat. Que sóc un cul inquiet que no pot estar asseguda a la mateixa cadira més de deu minuts! Desprès d’escriure això entenc perquè estar dos hores seguides escoltant al professor/a molts dies suposen una autèntica tortura. Bé, els dies que la meva imaginació està al 100% les classes són una bomba! Em faig un fart de viatjar en el temps que us quedaríeu garratibats. I bé, ara és el torn d’ Hª Moderna, una assignatura força interessant, però que et fa maleir la teva existència cada cop que veus la quantitat d’apunts que tens per estudiar. Així que avui ho deixo aquí i me’n vaig a fer un beure, que també va bé per desestressar les neurones. No us hi canseu i que tingueu un bon inici de setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada