Sóc conscient que sense la gent que em llegeix aquest bloc no tindria massa sentit, és per això que he decidit apropar-me una mica més a tots els que, de tant en tant, feu una ullada a les meves reflexions. Així doncs, deixo a la vostra disposició la direcció de correu electrònic del bloc: edurnezermoduz@hotmail.es, per si algú de vosaltres vol enviar-me qualsevol queixa, inquietud, aportació, opinió, etc. MOLTES GRÀCIES!

dijous, 2 de desembre del 2010

Necessito...temps

És possible que necessiti un canvi, o almenys un reset. Durant aquests últims mesos, m’he omplert de coses que no m’han servit de gran cosa. El 2010 m’ha cremat, i per això vull que acabi, per veure si amb ell també marxa tot el què em fa nosa. Ara per ara, necessito espai, temps per decidir quines coses de les que ara tinc son realment necessàries. No és que m’aparti del món per un temps, és només que necessito ordenar els meus sentiments. En moments difícils saps el què necessites i el què no. Ara només vull una cosa: Recuperar l’Edurne d’abans, trencant amb part del que m’ha portat aquest any. De moment, he pogut veure que he dut a l’extrem moltes coses que en realitat no han resultat ser tant importants. També cal dir que per oblidar algunes coses m’he aferrat a altres, sense obtenir cap resultat que em faci pensar: Ha funcionat. Ja se que queda poc perquè acabi l’any, però em vull anticipar als propòsits d’any nou, intentant començar de nou en alguns aspectes. Se que ara sembla que estigui en un altre món, de fet pot ser que hi sigui, buscant allò que em falta per intentar entendre tot el que esta canviant dins meu, però no patiu, amb l’any nou tornarà l’antiga Edurne.

2 comentaris:

  1. pero a mi m'agrada la edurne d'ara... pq ha de tonrar la d'abans?¿ :(

    ResponElimina
  2. Ei, sé que no ens coneixem prou, però què té de dolent una Edurne amb criteri, seny i capacitat de mediar? Ara, sóc d'aquells que diuen : "no acceptis cap consell, fes la teva".
    Una abraçada!
    Víctor S.

    ResponElimina