Sóc conscient que sense la gent que em llegeix aquest bloc no tindria massa sentit, és per això que he decidit apropar-me una mica més a tots els que, de tant en tant, feu una ullada a les meves reflexions. Així doncs, deixo a la vostra disposició la direcció de correu electrònic del bloc: edurnezermoduz@hotmail.es, per si algú de vosaltres vol enviar-me qualsevol queixa, inquietud, aportació, opinió, etc. MOLTES GRÀCIES!

dilluns, 10 de gener del 2011

Coses que ara ja sabem

Fa temps, en veure coses que no em van agradar gens, em vaig prometre a mi mateixa no sacrificar mai una bona amistat per amor. Ara, que ho he viscut per primer cop en primera persona, sé que encara vull seguir amb la promesa. És per això que m’apeteix dir-te que no cal que et preocupis, ni per mi ni per les meves possibles reaccions, ja que encara no sé com seran, però no vull que res del què ara ja sabem es converteixi en una soga opressora. Aquesta nit hi he pensat molt, i cal que et digui que sí, que no cal que ens avancem al futur, que no cal córrer per fer de cada gest un mar de dubtes. T’aprecio molt , i per això no et vull perdre. Evidentment, continuaré explicant-te les meves coses, tu pots fer el mateix amb les teves, i no cal que et preocupis pel que pugui sentir. De moment, quan jo vegi que no puc més ho sabràs a l’instant. Confio en la meva capacitat de donar l’esquena a certs sentiments, potser això m’ajudarà a veure que hi ha altres camins, tot i que sempre vagi directa als que estan barrats amb una immensa senyal de STOP. En seguirem parlant.

3 comentaris:

  1. Bon dia,

    la felicitat consisteix, és una opció, a tenir-la a partir de la idea, gran i vella idea, que diu QUI RES NO DESITJA, TOT HO TÉ.

    Si us estimeu a vós mateixa, sempre sereu feliç, rica i plena, com Catalunya, terra immortal.

    A reveure, sort i independència.

    ResponElimina
  2. ;o) tu si que vales!!

    Gràcies per ser així!!

    ResponElimina
  3. Hola Edurne, el que dius esta molt bé, si la amistat a la que guardes lleialtat s’ho mereix!

    Salut.

    ResponElimina