Sóc conscient que sense la gent que em llegeix aquest bloc no tindria massa sentit, és per això que he decidit apropar-me una mica més a tots els que, de tant en tant, feu una ullada a les meves reflexions. Així doncs, deixo a la vostra disposició la direcció de correu electrònic del bloc: edurnezermoduz@hotmail.es, per si algú de vosaltres vol enviar-me qualsevol queixa, inquietud, aportació, opinió, etc. MOLTES GRÀCIES!

dimarts, 8 de març del 2011

"Mai és massa tard per tornar a començar"

Molts cops cal tallar les coses en sec. Sí, amb el temps t’adones que de res serveix anar posant pegats per arreglar les punxades que anem tenint. Arriba el dia en el que penses que cal posar valor a les coses i solucionar-ho d’una manera prou digna. Ja ho diuen, val més prevenir que curar, i això ho podem utilitzar per fer front a moltes coses. Ahir hi vaig estar pensant i, després de minuts i minuts martiritzant-me, vaig acabar concloent que moltes coses de la nostra vida son com la roda d’una bicicleta. Sí, la roda gira i gira, però pot ser que algun dia es trobi amb algun objecte punxant que li perjudiqui el seu recorregut. Davant una primera punxada podem posar un simple pegat, a la segona també, tot i que amb una mica més de mala llet, però a la tercera pot ser que pensem: Collons! I si canviem la roda? Sí, és la millor opció, perquè els pegats van bé, però si no estan ben posats fan que la roda es deformi una mica, que surtin petits bonyets que dificulten el moviment rotatori d’aquesta. És per això que canviar la roda és el camí més encertat. Amb la nova adquisició podrem fer molts més kilòmetres, amb molta més seguretat, però sobretot, després de saber tot el que suposa canviar una roda, potser vigilarem per on passem, per així poder evitar altres punxades. Ja sé que són unes conclusions una mica pobres, fins i tot cursis, però avui m’apeteix escriure així. Ara només em queda dir: Un aplaudiment per tots/es els/les que opten per canviar la roda en comptes d’anar posant petits pegats. Us felicito. Jo també ho faré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada