Sóc conscient que sense la gent que em llegeix aquest bloc no tindria massa sentit, és per això que he decidit apropar-me una mica més a tots els que, de tant en tant, feu una ullada a les meves reflexions. Així doncs, deixo a la vostra disposició la direcció de correu electrònic del bloc: edurnezermoduz@hotmail.es, per si algú de vosaltres vol enviar-me qualsevol queixa, inquietud, aportació, opinió, etc. MOLTES GRÀCIES!

dimarts, 2 d’agost del 2011

Però ningú va dir que fos senzill

És senzill enamorar-se d’algú que entra a la teva vida quasi per casualitat, tan sols per confessar-te que t’admira. És ben fàcil estimar a qui intenta vèncer les seves pors per regalar-te la millor de les seves parts. No costa massa regalar el teu cor a qui et fa sentir la persona més especial. No suposa cap esforç pensar cada minut del dia en qui et demostra que no pot viure sense tu. És senzill donar amor a qui saps que el necessita, tot sabent que tu en rebràs el doble. Em resulta fàcil, molt fàcil, creure en que, de vegades, el cor permet coses que la raó mai entendria. Per això és fàcil estimar-te, perquè em demostres que valdrà la pena, que, tot i semblar immoral, en el fons és ben natural aprofitar les oportunitats que et dona la vida per estimar i aprendre a ser estimat.

2 comentaris:

  1. perquè has esborrat l'entrada de la winijaus? jo volia llegir la resposta que tenies per mí :(

    No anava a males, sols era el que jo en pensava...

    ResponElimina
  2. Bé, et donaré la meva resposta per aquí mateix. L'he borrat per a que ningú se senti ofès, res més. Ja sé que no anava a males el teu comentari, tan sols l'he borrat pel que et dic, per evitar més malentesos, ja que jo en cap moment volia vendre la imatge de faltar-li al respecte. L'Amy era una cantant que m'encantava i no conciderava pas que fos una drogata arroplegada, en tot cas, això es deia en alguns dels comentaris. El dia que vaig esc riure el post encara no es deia que la mort podia ser justament per sindrome d'abstinència, així que no ho vaig posar pas. Vaig escriure un post desenfadat i prou, sento si et va sentar malament, però si d`'una cosa pots estar segur/a és que ni sóc freda ni em manquen sentiments. SALUT i BON ESTIU.

    ResponElimina