Sóc conscient que sense la gent que em llegeix aquest bloc no tindria massa sentit, és per això que he decidit apropar-me una mica més a tots els que, de tant en tant, feu una ullada a les meves reflexions. Així doncs, deixo a la vostra disposició la direcció de correu electrònic del bloc: edurnezermoduz@hotmail.es, per si algú de vosaltres vol enviar-me qualsevol queixa, inquietud, aportació, opinió, etc. MOLTES GRÀCIES!

divendres, 14 d’octubre del 2011

"Un dia sense somriure és un dia perdut."

Sabeu què seria realment genial? Recuperar el somriure de quan érem només criatures. És increïble la força que desprèn un somriure ple d’innocència i tendresa. Aquest mati, en el moment menys esperat, m’he topat amb una nena que conec d’haver-la tractat uns quants cops. M’ha mirat, ha somrigut i m’ha saludat energèticament amb la seva mà esquerra. M’he desfet, per què enganyar-vos? Aquella dentadura que mostrava els típics indicis de caiguda i canvi total, els clotets a les seves galtes i els ulls foscos han fet que somrigués durant uns segons. Llavors he pensat que hauríem de poder tornar a la nostra infància, ni que fos només per recordar què és viure sense mals de cap, portant sempre un somriure com a bandera, pensant que mai ens faltaran uns braços que ens envoltin quan més ho necessitem. I així, anar creixent, aprenent a veure que els somriures són la millor arma per destruir qualsevol adversitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada