Sóc conscient que sense la gent que em llegeix aquest bloc no tindria massa sentit, és per això que he decidit apropar-me una mica més a tots els que, de tant en tant, feu una ullada a les meves reflexions. Així doncs, deixo a la vostra disposició la direcció de correu electrònic del bloc: edurnezermoduz@hotmail.es, per si algú de vosaltres vol enviar-me qualsevol queixa, inquietud, aportació, opinió, etc. MOLTES GRÀCIES!

dimarts, 19 de juliol del 2011

Jo em posaré els guants, i tu?

Adolescents masculins amb pinta de xuletes que vesteixen samarretes tres talles menors a la seva, pantalons que agafen bé les natges del cul, bambes d’imitació professional i gafes de sol que només es treuen per regalar mirades desafiants a qui gosi mirar-los als ulls. Nenes de dotze anys que van pel carrer amb un cartell que hi posa: Folla’m. Progenitors i progenitores despreocupats i despreocupades dels fruits d’una nit de sexe boig per celebrar la victòria del Barça. Conductors kamikazes que es pensen que són els protas de The fast and the furius, només que ells porten una relíquia de Ford i el guapo de Brian O’Conner portava un Mitsubishi Eclipse retocat a més no poder. Polítics que no veuen que, davant de tot, són mortals i que han d’aprendre a acceptar, també, els seus errors. Dones de més de seixanta anys que et miren de dalt a baix i, sense dissimular, fan algun comentari sobre tu a la seva acompanyant de trajecte i xafarderies. Gent que no et saluda pel carrer i desprès t’envia una sol·licitud d’amistat al Facebook. Homes sucosos de segona edat que mereixen una garrotada que els parteixi l’esquena. Tothom és com és, no sóc ningú per posar-me amb la resta de món, però molts dies, quan surto al carrer, em pregunto com pot ser que cada cop hi hagi més gent que em repugna. És així, de vegades trist, de vegades graciós, sigui com sigui, jo ja m’he comprat uns guants de boxa, per si de cas.

1 comentari:

  1. Esperem que la boxa només sigui un dels mitjans per canalizar tota la testosterona i agressivitat que s'ens acumula al llarg del dia. I que l'única víctima, sigui l'arena continguda en un farcell penjat.



    A6

    ResponElimina