Sóc conscient que sense la gent que em llegeix aquest bloc no tindria massa sentit, és per això que he decidit apropar-me una mica més a tots els que, de tant en tant, feu una ullada a les meves reflexions. Així doncs, deixo a la vostra disposició la direcció de correu electrònic del bloc: edurnezermoduz@hotmail.es, per si algú de vosaltres vol enviar-me qualsevol queixa, inquietud, aportació, opinió, etc. MOLTES GRÀCIES!

dijous, 10 d’octubre del 2013

Ja he dormit prou. Cal tornar a escriure

La ciutat dorm. Nomes petits sorolls trenquen un silenci gairebé inimaginable quan parlem d’una ciutat. Lleida descansa sota la defensa de la seva major fortalesa, aquella que durant molts segles l’ha protegit dels atacs externs. Però, no massa lluny d’aquesta meravella arquitectònica, descanso jo sota uns llençols, envoltada d’uns braços que no es cansen d’agafar-me. I mentre sento la respiració del meu company de somnis, el campanar assenyala impacient que la nit avança i que el sol no tardarà a arribar a la seva posició de sortida. I aquí comença la màgia de les meves matinades; agradables i mandroses a la vegada. Senzilles, però, a la vegada, de somni. 

1 comentari:

  1. Algú amb més coneixements que jo, va dir: "Escriure ens acosta a Déu i al pròxim. Si vols comprendre més bé el teu paper al món, escriu. Mira de posar la teva ànima per escrit, encara que no ho llegeixi ningú o, encara pitjor, que algú arribi a llegir allò que tu no volies que llegissin. Un paper i un bolígraf obren miracles -curen dolors, consoliden somnis, s'enduen i et tornen l'esperança perduda. La paraula té poder".

    Si em descuido faig més llarg el meu comentari que l'escrit de la teva entrada. Sempre m'ha costat això d'abreviar els comentaris.
    A reveure!.

    ResponElimina