Sóc conscient que sense la gent que em llegeix aquest bloc no tindria massa sentit, és per això que he decidit apropar-me una mica més a tots els que, de tant en tant, feu una ullada a les meves reflexions. Així doncs, deixo a la vostra disposició la direcció de correu electrònic del bloc: edurnezermoduz@hotmail.es, per si algú de vosaltres vol enviar-me qualsevol queixa, inquietud, aportació, opinió, etc. MOLTES GRÀCIES!

dimarts, 21 de setembre del 2010

N'hem de ser conscients / Hay que ser conscientes de ello

Pot semblar estrany, però hi penso molt i és una de les coses que més por em fa: Pensar que potser dintre d’uns anys no recordaré el meu passat, el que vaig fer, amb qui i perquè. Perquè a tots ens pot tocar, directa o indirectament, cal tenir-ho present: L’Alzheimer no és cap broma.
----------

Puede parecer extraño, pero pienso en ello muy a menudo y es una de las cosas que más miedo me da: Pensar que dentro de unos años no recordaré mi pasado, lo que hice, con quien i porque. Porque a todos nos puede tocar, directa o indirectamente, hay que tenerlo en mente: El Alzheimer no es ninguna broma.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada