Sóc conscient que sense la gent que em llegeix aquest bloc no tindria massa sentit, és per això que he decidit apropar-me una mica més a tots els que, de tant en tant, feu una ullada a les meves reflexions. Així doncs, deixo a la vostra disposició la direcció de correu electrònic del bloc: edurnezermoduz@hotmail.es, per si algú de vosaltres vol enviar-me qualsevol queixa, inquietud, aportació, opinió, etc. MOLTES GRÀCIES!

dijous, 28 d’octubre del 2010

Ets la meva temptació! / ¡Eres mi tentación!

Ets realment dolç. Massa i tot, diria jo. El dia que et vaig conèixer et vaig qualificar com massa pesant; massa embafador. Però amb els dies, a mesura que et vaig anar provant, vaig veure que en realitat no eres com jo m’havia pensat. Et vas anar convertint en el meu preferit. Malgrat tot això, sóc conscient que en pot haver que son millor que tu, però com que no he provat tots els que existeixen, només et puc dir que ets un dels millors; no m’atreveixo a dir el millor, sempre en puc trobar algun de més suculent. Però en sentir aquestes paraules no vull que et preocupis, tot i que algun dia la meva dèria per tu arribi al seu punt i final, sempre et recordaré com un dels més intensos. No t’ho volia dir així, però mira que n’arribes a estar de bo! Sé que m'he de controlar, que tot i que diguin que el què tu em dones és bo i saludable, en un moment donat tots els excessos son perillosos. Però per molt que ho intenti, si et veig en algun lloc, no paro fins que no ets meu. M’és igual que després entri en una fase de penediment; no hi ha res que es pugui comparar al que sento quan et tinc per mi sola; si t’he de ser sincera, m’agrades tant, que em resultaria difícil compartir-te. Així que ja ho saps, ara ja formes part de mi i ha de passar molt de temps per oblidar-me de tu. Només em queda dir una cosa: Beneït sigui el creador del Coulant de xocolata!

--------------

Eres realmente dulce. Demasiado, diría yo. El día que te conocí, te califiqué como demasiado pesado; demasiado empalagoso. Pero con los días, a medida que te fui probando, vi que en realidad no eras como yo me había pensado. Te fuiste convirtiendo en mi preferido. A pesar de todo esto, soy consciente de que haya que son mejores que tú, pero como no he probado todos los que existen, sólo te puedo decir que eres uno de los mejores; no me atrevo a decir el mejor, siempre puedo encontrar alguno más suculento. Pero al oír estas palabras no quiero que te preocupes, aunque algún día mi obsesión por ti llegue a su fin, siempre te recordaré como uno de los más intensos. No te lo quería decir así, ¡pero mira que llegan a estar bueno! Sé que me tengo que controlar, que aunque digan que lo qué tú me das es bueno y saludable, en un momento dado todos los excesos son peligrosos. Pero por mucho que lo intente, si te veo en algún lugar, no paro hasta que no eres mío. Me da igual que luego entre en una fase de arrepentimiento, no hay nada que se pueda comparar a lo que siento cuando te tengo para mí sola; si te he de ser sincera, me gustas tanto, que me resultaría difícil compartirte. Así que ya lo sabes, ahora ya formas parte de mí y tiene que pasar mucho tiempo para que me olvide de ti. Sólo me queda decir una cosa: ¡Bendito sea el creador del Coulant de chocolate!

2 comentaris:

  1. Oi! Edurne quina gràcia!! molt ben escrit jejejej!!!
    dws wapeta

    ResponElimina
  2. sort que al final has ficat a qui va dirigit, pq si ho llegeix algu mare de deu el que es pot arribar a pensar!! sembla k t'agafi un orgasme mentres ho escrius!!

    Tu si k vales!!

    I.A.L

    ResponElimina